středa 28. prosince 2011

Životní úklid

Znovu se hlásím ( takže to vypadá nejspíš vážně ) ;)

Dělám si takový menší životní úklid. Bydlím tedy v rodinném domku s mojí mamkou a s našimi zvířecími miláčky,takže vlastním jenom svůj velký pokoj, který je momentálně tak ze čtvrtiny už v dobrém a ze tří čtvrtin ještě ve špatném stavu.( opravdu jsem velký bordelář, nesnáším uklízení a vůbec všechno s tímhle spojené se mi hodně nezamlouvá) 

Rohodla jsem se k tomuhle kroku nejn proto, že chci aby mamka nenadávala, že tu mám strašný nepořádek, ale také hlavně proto, abych se tu cítila mnohem lépe a do jiných činností se pouštěla s větším nasazením a také nemusela přenášet věci ze stolu na postel a naopak. 

Držte mi palce :)

Lucy..


2 komentáře:

  1. To je dobrý nápad, jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  2. Pořádně uklidit je skvělá věc. Člověk se pak cítí mnohem lépe. Koukám, že je to psané 28.12. :) Ještě máš uklizeno? :)

    OdpovědětVymazat