sobota 14. ledna 2012

Stepper

Stepper. Co myslíte? Pořídit nebo nepořídit?
Přemýšlím nad ním už docela dlouho a vzhledem k mé dosavadní váze by byl myslím dobrou volbou, protože do nějaká posilovny nebo na nějaký kolektivní sport mě nikdo teď opravdu nedotáhne.
Nevím ale podle čeho bych měla vybírat :(

Má někdo s tímhle zkušenosti ? 









5 komentářů:

  1. stepper mám a vyhovuje mi :) ale podle čeho vybírat ti vážně neporadím :/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám takovej obyčejnej už asi 2 roky, problém je v tom, že se na to nějak nemůžu donutit. Už sis nějaký vybrala a šlapeš, že jo? :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Tchyne ho má a upřímě je to strasna nuda... nikdy bych si to nekoupila. Já mám doma orbitrek (Taky ni moc), trampolínu (super), posilovací gumu (moje nej) a činky... Co třeba obruč, nebo takovou tu twistovací kulatou desku?

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi mě to děsně chytlo, když jsem ho viděla u tety a tak jsem ho nakonec dostala k narozeninám. Je to hrozná nuda a nespadla jsem se ani ťuk. Upřímně je lepší cvičit různý sestavy.

    OdpovědětVymazat