sobota 10. března 2012

Jsem strašná ostuda!

Jsem opravdu strašná ostuda!
Necvičila jsem, přejídala se a dělala opět spoustu špatných věcí, které bych dělat neměla!

Přestala jsem navíc chodit do práce, abych se plně mohla věnovat škole a tak přísun peněz opravdu poklesl.
No to se nedá nic dělat...Nějak to musím zvládnout :)

Takže bych od vás potřebovala několik rad pro začátek
1) Jak jste se tím prokousávaly samy, když jste třeba hubnuly?
2) Co jste dělaly, když jste měly fakt na něco strašně chuť?
3) Co třeba když jste na něčem závislé ( u mě čokoláda apod)
4) Jaký pohyb jste měly?
5) Používaly jste nějaké přípravky na hubnutí?

- kdyby jste mi chtěly sdělit něco ještě dalšího, budu jedině ráda :(

3 komentáře:

  1. 1. chce to vyvazenou stravu, coz neznamena utratit hodne penez, zelenina, tvarohy, soja, kureci, celozrnne testoviny, obiloviny a mnoho dalsiho neni az tak financne narocne...

    2. pokud jsem jedla az 7x denne male porce - tak, aby me to zasytilo na 2 hodiny, tak chute nebyly...

    3. cokolada nezpusobuje az takovou zavislost, jak si myslis, to, ze potrebujes cokoladu, znamena, ze mas nedostatek bilkovin...
    kdyz jsem zacala jist vic bilkovin, chut na cokoladu byla ta, tam...

    4. behala jsem, stepprovala a po teto aerobni cinnosti, kterou jsem provozovala cca 40 minut jsem posilovala cca 20 minut, nikdy jsem nesla do posilovny...

    5. jde to vsechno bez pripravku na hubnuti a mimojine pokud by nejake fungovaly, tak nebyli by jsme uz vsichni stihli?:)

    kazdopadne clovek musi zacit hned a vsechno hned zmenit.
    ja osobne jsem se rozhodla 27.12.2010, ze proste zmenim jidelnicek, zacju behat a snad zhubnu a zhubla jsem 15 kg a svou vahu si udrzuji.

    Tobe preji pevnou vuli a nasledne mnoho uspechu:))))

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Začla jsem jíst 5x denně a zmenšila jsem porce; hodně jsem pila vodu/čaj
    2. Vzhledem k tomu, že jsem byla (a pořád jsem) schopná denně vypít 4l čaje, tak jsem chuť na nic neměla. Ale pokud nějaká byla hodně velká a byla třeba jen jednou za týden, tak jsem si koupila tatranku a netrápila se
    3. Zkus se týden přemoct a nedat si ani kousíček, chuť potom odpadne. Ze začátku mi chybělo děsně sladké, ale vyhýbala jsem se regálům se sladkostmi schávlně a říkala si, že to zvládnu bez sladkého a za týden už chuť nebyla
    4. Běh, spinning
    5. Pokud nepočítám L-carnitin, který jsem měla spíš na dodání energie a regeneraci svalů, tak ne

    Držím palce! A opravdu pomáhá psát blog a mít podporu v ostatních holkách, které hubnout. Svěřovat se s úspěchy i neúspěchy :) A když budeš denně psát jídelníček a budeš jako já, tak se budeš i stydět jíst něco jiného než co je zdravé :D

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Začala jsem jíst zeleninu a maso a přestala jíst tolika příloh. Chce to ale hodně cvičit.
    2. Na tohle mám pevnou vůli a v poslední době už na nic ani chuť nemám.
    3. Prostě jsem si řekla, že si to nemůžu dovolit se svýma špekama. Dříve jsem byla hrozně závislá na sýrech, výrobcích od kinder a takových křupkách s příchutí grilované zeleniny. Teď už po tom moje tělo ani neprahne. Dneska jsem s radostí spolužačce darovala kinder mléčný řez, který byl k obědu poprvé za mé čtyři roky na naší škole. Chuť se prostě ztratí.
    4. Začala jsem cvičit s Jillian 30 day shred a potom přidala k celému cvičení i zumbu a aerobic, různé sestavy a nyní cvičím minimálně hodinu a půl denně.
    5. Víc ti pomůže sport než nějaký tablety. Na to ser.

    OdpovědětVymazat