pondělí 29. srpna 2011

Ostuda

Jsem strašná ostuda. Jelikož jsem si teď o prázdninách zvykla chodit spát kolem 3. ráno a vstávat kolem 1. odpoledne, tak nestíhám ani snídani, ani svačinu.

Snad se to od 1. září zlepší ( aspoň k něčemu je ta škola dobrá )

Takže dneska to u mě vypadalo takhle :(

Snídaně : -
Svačina : -
Oběd : Trocha polévky od mamky ( nudlová s mrkví )
Svačina : -
Večeře : Sekaná a bramborová kaše

Pití : Skoro nic

Je to strašný, musím si prostě zvyknout jíst a zařadit konečně nějaký ten pohyb.

3 komentáře:

  1. Já i když jsem chodívala spát pozdě a vstávala pozdě, tak jsem si z toho nic nedělala, prostě vždy jsem se řídila tím, že budu jíst pravidelně ať vstanu v jakoukoliv hodinu, takže určitě jez daleko častěji. Můžu říct, že moje kamarádka pravidelnou stravou zhubla bez pohybu 7 kg a můj bratranec 15kg. Takže něco na tom určitě bude, já posledních pár dnů jím taky 5-7x denně a cítím se lépe a taky mi něco málo šlo dolů. Tělo si nemusí nic ukládat a pěkně pracuje. Jako pohyb bych doporučila svižné procházky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem přesně já. Tedy teď chodím do práce, tak musím brzo spát a brzo vstávat, ale zvyklá jsem byla stejně jako ty. Pak jsem se řídila tím samým, jako píše An. Prostě pravidelnost !! Pokud chceš začít s pohybem, tak skutečně svižnější procházky bez větších přestávek, ideálně do kopečka ;). Správně dýchat !! A na začátek bych přidala nějaké lehké protahování těla, ne že hned začneš tvrdě makat, protože to vydrží málokdo a sekla by si s tím zachvíli, tedy pokud to beru podle sebe.

    OdpovědětVymazat
  3. An - děkuju moc za radu, určitě to využiju :)

    Bezega - máš pravdu, ty procházky pro mě budou asi pro začátek nejlepší + nějaký to lehčí cvičení :)
    Jinak s tebou souhlasím, že kdybych začala tvrdě makat, tak by mě to možná tak po týdny přešlo a bylo by to stejný jako předtím :)

    OdpovědětVymazat