neděle 28. srpna 2011

Proč zrovna 30 kg?

Ahoj, právě jsem se rozhodla založit si blog o hubnutí. Budu se tu pokoušet o zdravé hubnutí, i když to pro mě bude ze začátku hodně těžké, tak věřím, že s trochou vaší podpory to snad časem půjde.

Proč jsem se rozhodla tento blog založit? Proč vlastně 30 kg? 
Je mi 17 let a ve svých 17ti letech vážím 90 kg, je to něco šíleného a já se za to strašně stydím a chci s tím začít konečně už něco dělat. Moje předchozí pokusy o zhubnutí skončily katastroficky. Byly to různé diety a podobné věci, které akorát skončily jo-jo efektem. 

Jinak jestli vlastníte také blog o hubnutí, tak určitě pošlete odkaz :) Ráda se dozvím nějaké nové tipy a triky a jiné věci.

Během dneška přidám detailní popis jak to se mnou vlastně je, tohle je jen takový úvod do toho všeho



3 komentáře:

  1. Ahoj, moc ráda spřátelím ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se spřátelím. Ono hubnutí neznamená přísná dieta a nejíst. Právě, že když budeš jíst pravidelně a lépe, přidáš pohyb, tak uvidíš, že to půjde skoro samo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bezega - Děkuju :)
    An - Ono to u mě zezačátku půjde docela špatně, protože moje stravovací návyky jsou děsný a pohyb téměř nulový, ale snad to půjde :) Jinak děkuju

    OdpovědětVymazat