pondělí 29. srpna 2011

30.8.2011

Takže včera jsem šla spát trochu dřív, abych ráno mohla jít do obchodu si něco koupit k jídlu.

Snídaně : 1 tmavý rohlík s máslem a šunkou, neslazený mátový čaj
Svačina : Jahodový jogurt Activia, banán
Oběd : Rýže s omáčkou, polévka
Svačina : rýžový chlebíček 3x + 4 plátky šunky
Večeře: sekaná s kaší
II. večeře : ovocný mix ( nektarinka + banán )

Pohyb: musím si vymyslet nějaké to cvičení, pár cviků pro začátek ( sklapovačky a tak ) + hodina venku
           se psem

Jestli si myslíte, že něco dělám špatně nebo že mi v jídelníčku chybí ( přebývá ) , nebo pro mě máte nějaké tipy na cvičení, budu ráda, když mi dáte vědět do komentářů :)


Pití : 4 hrnky neslazeného mátového čaje + pár sklenic vody
Pohyb : pár cviků http://www.cviceni-doma.cz/cvicebni-plany/zeny/2/1/ , pes mi ráno utekl, takže jsem ho hledala všudemožně asi hodinu a půl, takže myslím, že to pro začátek stačí

1 komentář:

  1. Ovoce především dopoledne. Banán je skoro samý cukr. Jedině, kdy tělo ovoce opravdu potřebuje je po cvičení. Já sama ovoce jím tak 2x měsíčně, vlastně na něj ani nemám chuť.
    Activia je snad to nejhorší, co může trh nabídnout. Doporučuji jíst jogurt Hollandia - nejlépe bílý, ale už začali dělat i s příchutí a zkus se přemoci a jíst více zeleniny. Zelenina snižuje glykemický index potravin, tudíž tě zasytí na delší dobu. Doporučuji se zezačátku zaměřit na glykemický index potravin. Nejlépe do hodnoty 50. A to ovoce s mírou a když už tak dopoledne.
    S pejskem to ber svižně, asi tak, ať jsi trošku zadýchaná, možná i trošku zpocená, ale rozhodně ne mrtvá! jinak já jsem začínala na cviceni-doma.cz (tak nějak to asi bylo) a tam je hodně zajímavých cviků (koukám, že jsi to už objevila) a taky doporučuji si projít stránky f-sport.cz :)

    OdpovědětVymazat