pondělí 12. září 2011

12/9/2011

Ahoj slečny,
tak se vám zase ozývám. Na blog docela prdim a vím to, ale zlepší se to. Slibujuuu :)

Od té doby, co jsem začala jíst lépe se cítím daleko líp, víc svěže a mám i víc energie než když jsem do sebe plácla co se dalo...

Dneska jsem to sice trochu pokazila, ale to nevadí, jede se dál :)

Snídaně: -
1. svačina: jablko
Oběd: zapečené brambory se sýrem a smetanou ( menší porce )
2. svačina: -
Večeře: Salát z jedné mrkve a z jedné žluté papriky

Pití : nevím, kolik toho asi tak vypiju ale do školy nosím lahev s vodou ( 0,75 l ) + pak přes den piju vodu
       vypiju tak 6-7 skleniček

Pohyb : chodim pěšky ze školy - není to tak daleko, ale je to do kopečka, takže se zapotim :) + jsem byla dnes venku se psem a asi 20 minut si tancovala

Žádné komentáře:

Okomentovat