čtvrtek 8. září 2011

Informace :P

Ahoj, dlouho jsem se neozvala, bylo to kvůli škole. Mám za sebou pomalu týden školy a jsem z toho dost hotová, strašně moc úkolů atd. :(

No to se snad časem zlepší.... rozvrh jsem nechytla tak špatný, 3 x týdně do 14:00, 1x do 13:10 a 1x do 12:20
Sice domu přijedu později, protože nebydlím v Praze, ale dá se to zvládat :) Musím si akorát zvyknout

S jídlem jsem to měla různě, snažila jsem se jíst pravidělně i když to teď moc nejde... Piju hodně. No a pohyb? toho jsem moc v poslední době neměla... Akorát jsem si zvykla chodit ze školy pěšky.. Nemám to k vlaku ani daleko, ani blízko... Do školy jezdím jednu stanici autobusem, protože bych to jinak nestihla.

Plánuju chodit každý den ven se psem + pomaličku nějaké to posilování ( na běhání si zatím netroufám, ale to časem snad přijde) + každý den si tancuju tak 20-25 minut na písničky a ještě bych mohla někdy zařadit ten rotoped

+ klidně můžete do komentářů vyjadřovat svůj názor nebo nějaké tipy, budu moc ráda :)

2 komentáře:

  1. No, jednoznačně by ti bodla zumba ;) (viz můj blog)
    Procházky jsou fajn, ale zkus do nich postupně zařazovat i kousky běhání, to ti dá mnohem víc :) nemusíš běžet dlouho ani daleko, úplně napoprvé zkus běžet třeba minutu v kuse třikrát za procházku a postupně to prodlužuj, propojuj, překonávej se :)
    Jak tancuješ? Já tohle vůbec nedokážu tancovat si jen tak sama pro sebe, nemám na to fantazii :(

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to tancování: dřív jsem chodila na orientální tance a na aerobic, tak z toho nějaký prvky a pak nějakoý to pohopsávání a tak, jinak s tou zumbou, chci začít na zumbu chodit až něco zhubnu :)

    OdpovědětVymazat