pondělí 12. září 2011

Help

Jo a ještě jsem se chtěla zeptat, jaké si kupujete müsli nebo müsli tyčinky.


Popřípadě nějaké tipy na snídaně, nějak mi dochází nápady 





5 komentářů:

  1. Müsli tyčinky nekupuji, je to v podstatě slepený cukr. Pokud nemáš dostatečnou fyzickou zátěž - sport, tak je to prakticky zbytečný příjem energie.
    Rozhodně nedoporučuji křupavé müsli. Je to sladké a smažené, proto to je jak křupavé.

    Já si většinou koupím půl kila čistých vloček + sáček křupavých ovesných vloček (nejsou smažené, ale lisované) do toho zamíchám trochu skořice, mandle z Kaufu, které jsou již předsekané na malé kostičky, sušené brusinky (ty s mírou, jsou slazené!), předtím jsem kupovala ve zdravé výživě sušený meloun bez cukru a nesířený. Je lepší, aby ovoce bylo nesířené.
    Mně osobně to chutná a ráno musím mít vločky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    souhlasím, že müsli tyčinky nejsou moc dobré, protože jsou hodně sladké a to (minimálně u mě) vyvolává ještě větší chuť na sladkosti. Možná jako rychlá svačina po tělocviku, ale jinak nedoporučuju.
    K snídani si dávám nejčastěji ovesné vločky s mlékem, někdy toastový chleba (2 plátky) s něčím (sýr, pomazánka, tvaroh, luštěninová paštika) a k tomu nějakou zeleninu, někdy bílý jogurt a nakostičkované ovoce. Záleží na tom, na co mám zrovna chuť:-)
    Jinak jsem jen tak v rychlosti prolistovala ten tvůj jídelníček a řekla bych, že jíš dost málo a nepravidelně. Jestli máš zájem, napiš mi na phoebe.blog@centrum.cz a můžu ti trochu poradit jak na to. Taky hubnu, moje životní maximum je 115kg, teď se blížím k 80kg.
    Každopádně držím palce! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si kupuju müsli v Tescu, někdy přidám fotku na blog.

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. já si ho dělám sama :) Kupuju si jednotlivé ingredience a dělám si ho vždy den předem podle toho, na co mám právě chuť :)

    Ale jinak spíše snídávám až ve škole, takže jím převážně pečivo

    to jsem Ti moc neporadila, viď? :D
    Myslím, že holky poradí lépe

    OdpovědětVymazat
  5. Müsli jedině od Mixit! Najdeš je na www.mixit.cz, mícháš si své vlastní müsli z obrovského množství ingrediencí.

    A jinak se snídaňovým variacím věnuji na svém blogu ;-)

    OdpovědětVymazat